Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Návrh na zlepšení řízení jakosti
Holubová, Pavla ; Matoušková, Soňa (oponent) ; Bartes, František (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na analýzu řízení jakosti ve společnosti LABARA, s.r.o. Je zde popsána metodika jakosti obecně a v souvislosti se spokojeností zákazníků, která je předmětem teoretické části této práce. Praktická část je zaměřena na návrh systému hodnocení spokojenosti zákazníků, na vyhodnocení informací a návrhy na zlepšení spokojenosti zákazníků.
Marketingový audit spokojenosti zákazníků
Hemzová, Klára ; Čejka, Petr (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá marketingovým auditem spokojenosti zákazníků. V teoretické části jsou uvedeny základní pojmy a definice související s marketingem, marketingovým auditem, marketingovým výzkumem, službami a spokojeností zákazníků. V další části je za pomoci teoretických poznatků proveden marketingový audit, dotazníkové šetření a výpočet NPS a indexu spokojenosti zákazníků. Poslední návrhová část obsahuje diskuzi výsledků a doporučení na změny.
Marketingový audit spokojenosti zákazníků
Hemzová, Klára ; Čejka, Petr (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá marketingovým auditem spokojenosti zákazníků. V teoretické části jsou uvedeny základní pojmy a definice související s marketingem, marketingovým auditem, marketingovým výzkumem, službami a spokojeností zákazníků. V další části je za pomoci teoretických poznatků proveden marketingový audit, dotazníkové šetření a výpočet NPS a indexu spokojenosti zákazníků. Poslední návrhová část obsahuje diskuzi výsledků a doporučení na změny.
Návrh na zlepšení řízení jakosti
Holubová, Pavla ; Matoušková, Soňa (oponent) ; Bartes, František (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na analýzu řízení jakosti ve společnosti LABARA, s.r.o. Je zde popsána metodika jakosti obecně a v souvislosti se spokojeností zákazníků, která je předmětem teoretické části této práce. Praktická část je zaměřena na návrh systému hodnocení spokojenosti zákazníků, na vyhodnocení informací a návrhy na zlepšení spokojenosti zákazníků.
Konkurence v energetice a dopady na českého spotřebitele
Žejšková, Kristýna
Tato bakalářská práce pojednává o konkurenci v odvětví energetiky a dopady na českého spotřebitele. Nejdříve je rozebraná konkurence v kontextu energetiky, způsoby regulace trhu, hodnocení tržní síly a metody měření indexu spokojenosti zákazníka. Druhý oddíl práce se zabývá vývojem energetiky, proběhlou liberalizací až po současnou situaci. V praktické části je provedena analýza konkurence v elektroenergetice a v plynárenství. Z provedeného dotazníkového šetření je reálné domácnosti navržen nejvýhodnější dodavatel elektřiny a zemního plynu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.